top of page

סוללה ושלוש מסקנות

אתמול חזרתי מהים עם הילדים ובדרך חזרה עליתי על הטיילת בדרך לאופניים שלי. ראיתי מרחוק שני בחורים צעירים, כל אחד על אופניים חשמליים משלו עוצרים ליד האופניים שלי ותוך 10 שניות גונבים לי מול העיניים את הסוללה מהאופניים. הטיילת מפוצצת אנשים והם עושים את זה בלי להתחבא ובלי בושה. זה היה ממרחק מספיק גדול כך שלא היה לי סיכוי לעצור אותם, בטח לא כשאני עם הילדים.

למזלי הם הרימו את הסוללה ונסעו לכיוון שלי דרך שביל האופניים. חיכיתי שיגיעו קרוב וקפצתי לחסום להם את הדרך. הבחור עם הסוללה ירד לכביש המהיר (למזלו לא נדרס). את הבחור השני עצרתי. אחזתי בו, נתתי לו מבט של רצח ואמרתי לו "אני כאן עם הילדים, תביא לי את סוללה ולך" הוא קרא לבחור השני שיחזיר לי את הסוללה וסינן אלי "אח שלי, כל אחד והעבודה שלו". נתתי להם ללכת.


מסקנות: 1. הסוללה אצלי, הילדים זוכרים את חווית הים ולא חוויה אלימה, לא בזבזתי זמן במשטרה לתלונה חסרת שיניים ולא להסברים האם פעלתי בשם ה"הגנה העצמית". תוצאה טובה למצב שיכול להפוך למורכב.

2. אולי זו לא עבודה שמכבדת את בעליה אבל הבחור צודק. "עולם כמנהגו נוהג".

3. הפירצה קוראת לגנב. אם לא הייתי משאיר את הסוללה בתמימותי במחשבה שטיילת מפוצצת אנשים תמנע גניבה לא הייתי בסיטואציה הזו. שמרו על חפצכם.

104 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page