• Octopus Academy

נוסחה פשוטה להורדת הסכנה מפציעות בנקודות קצה

עודכן ב: 31 יול 2019

אל תתקע בתרגיל מסויים... תזרום..

זו עצה שנכונה לכל מתאמן ג'יוג'יטסו בשנים הראשונות של האימונים. ובכלל. זרימה, פירושה תנועה וחשיבה משוחררת בספרינג. ההיפך מקיבעון ותקיעות. מעבר ממצב אחד למצב אחר יוצר חזרתיות גדולה יותר, פס רחב של פידבק מיריב האימון ומאיכות התנועה, ושיכלול היכולת באופן רחב ומלא יותר. זה בעצם ההפך מאימון משקולות. זרימה תהפוך את הג'יוג'יטסו שלך לטוב יותר. ** אבל הזרימה נמצאת במצבי לחימה ששם יש צמתים רבים של החלטות, כלומר 95% מהלחימה. כשמהדקים את האיום על היריב, חופש הפעולה שלו מצטמצם - אבל גם שלנו, כיוון שרוב צמתי ההחלטות מאחורינו. דרכי הפעולה של היריב נחסמו ואלו שנשארו לו צפויים. ריכוז המאמץ שלו יופעל בקרוב בנקודה אחת. אולי נקודת האל חזור לפני הכנעה. ולכן צומת ההחלטות הפכה מאיזה כיוון ואיזו טכניקה לצומת החלטות של כמה כוח להפעיל בנקודה הזו עכשיו. ההכנעה בכיס שלנו אם הפעיל מספיק כוח. אז מפעילים הרבה כוח כנגד מפרק אחד של היריב (חניקות זה סיפור קצת שונה). זו נקודה מסוכנת מאוד! ממש משחק באש.

**

הנוסחה שלנו מאוד פשוטה.

training partner > techniques

יריב האימון תמיד יותר חשוב מהצלחת הטכניקה שלנו. לכן, על המזרן אצלנו באימונים כל אחד ואחת אחראיים על בני הזוג שלהם באימון. בכל צומת החלטות קצה - כמה כוח להפעיל להכנעה - צריך להניח את המשתנים במשוואה ולזכור. לא פוצעים.

42 צפיות

להזמנת אימון הורידו את האפליקציה

arrow&v

צור קשר

סניף תל אביב

כתובת: רחוב דובנוב 7, לונדון מיניסטור

אימייל: Octopus@jja.co.il

טלפון: 052-7222739, 054-3180868

סניף משגב  052-7763999

סניף הרצליה 054-7807585

סניף השרון 052-3989474

סניף רחובות 052-3589240