top of page
  • תמונת הסופר/תשאול זגהר

אהבה, התקף לב וג'יוג'יטסו - ניר חזן

אהבה , התקף לב , גיו גיטסו ברזילאי והקשר בין שלושתם

אני רוצה לספר לכם/ן מה זו אהבה (יש שיגידו התמכרות) לגיו גיטסו ברזילאי: כאשר את/ה נפצע/ת במהלך האימון (או סתם שפעת), ואת/ה יודע/ת שהשבוע, ואולי השבועות או החודשים הקרובים והממושכים, לא תגיע להתאמן, לא תגיע להתגלגל עם החברים, לא תשפר את היכולות שלך, לא תגיע להוציא את כולך על המזרן ואז ״להתנקות״ מ bad vibes, לא יהיה לך ״חלקה קטנה״ של רגיעה/נירוונה מקשיי היום-יום,

אתה בוחר לעשות כל מה שאתה יכול כדי להירפא או להחלים מהפציעה או המחלה שמונעת ממך להגיע לאותה אהבה - גיו גיטסו ברזילאי.

אז אם הגעתם עד כאן, אספר לכם על בחור שעבר אירוע קשה, התקף לב (כולל פינוי לבית חולים, צנתור ואשפוז) ולאחר מכן, תפס את עצמו בידיים ועשה מאמצים רבים בכדי לחזור לאהבתו והם כללו: אימוני כושר יום יומיים, ריצות ארוכות בכל יום, אימוני אופניים ושינויי הרגליי תזונה (דבר לא פשוט אצלנו וזה כבר סיפור אחר) והכל בכדי לחזור הכי מהר שאפשר לאהבתו (ויש שיאמרו התמכרותו). היום, אחרי חודשיים, זמן קצר ומפתיע (כי זה מה שאהבה יכולה לעשות) הבחור חזר אלינו, מאושר, חזק ומחוזק ובכושר מצוין וממשיך להתאמן איתנו תוך שהוא שומר על כושר, תזונה ואימוני גיו גיטסו ברזילאי.

כולי הערכה וגאווה, שהבחור הזה מתאמן אצלנו והוא לא נתן לשום דבר, גם לא התקף לב, כדי להפריד בינו לבין אהבתו (ממש רומיאו ויוליה).

הסיפור הזה מסביר את ההתמכרות של כולנו לגיו גיטסו ברזילאי ומה אנחנו מוכנים לעשות בשביל האהבה שלנו.

בגיו גיטסו ברזילאי אפשר להתאהב בכל גיל, בכל שלב בחיים ולכל מטרה. הוא עולם ומלואו וכל אחד בוחר את הדרך למימוש אהבתו, האחד להגנה עצמית, השני לתחרות, השלישי לכושר וספורט והרביעי למימוש יצר תחרותי. כולם אוהבים את הגיו גיטסו ברזילאי בדרכו ועושים כל מה שאפשר בנסיבות החיים כדי לממש את אהבתם.

שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה, בריאות וללא פציעות.

127 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page