“.There is no losing in JiuJitsu, you either win or you learn”

מאמרים

אימון כוח

אימון כוח

ישנם שלושה סוגים עיקריים להפעלת כוח. כוח דינאמי הינו יכולת השריר להתגבר על התנגדות בתנועה. כוח סטטי הינו היכולת להפעיל התנגדות מירבית מול אובייקט שאינו ניתן להזזה. כוח מתפרץ הינו היכולת להפעיל כמות מירבית של אנרגיה בתנועה פתאומית אחת ובמהירות.

קרא עוד
אימון ריצה

אימון ריצה

ריצה הינה פעילות גופנית טבעית ובריאה. הסיבה שיש הטוענים שריצה גורמת לפציעות נובעת מאימונים לקויים או חוסר הבנה. אם תרוצו במינון מתאים ותהיו קשובים לגופכם, תוכלו לפתח אימוני ריצה קבועים לשנים רבות. הדרגתיות באימוני הריצה  וקצב ריצה טיבעי, הכרחיים על מנת להנות מהאימון. אם לא תהנה – לא תפתח הרגל. אם לא תפתח הרגל – לא תתמיד.

קרא עוד
שאלות ותשובות לכושר גופני

שאלות ותשובות לכושר גופני

ש: כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן אימוני כושר?
ת: לפחות פעמיים בשבוע. פעם אחת בשבוע זה לא מספיק. למרות שאפשר להתאמן כל יום, רצוי לפתח הרגל שלא יפסיק ולכן רצוי לא להתאמן בחודשים הראשונים יותר משנים או שלושה אימונים שבועיים. את האימונים מומלץ להפריד ביום או יומיים של מנוחה ואז להמשיך לאימון הבא. (יום ראשון ורביעי, שני וחמישי וכו.). עם הזמן, ואחרי שמפתחים הרגל, אפשר להוסיף אימון ולהפריד בין האימונים ביום מנוחה. ואפשר להתאמן כל יום באופן מתון. 

קרא עוד
לרוץ או לא לרוץ

לרוץ או לא לרוץ

אחד הפרמטרים המשמעותיים כאן זה היכולת של הלב לפמפם דם ולפנות אותו בכמויות מספקות ע"מ לשמור על ההפרש הזה, לכן כתבתי כי זהו כלי מעולה להערכת תפקוד הלב, לב שיצליח להעביר הרבה דם בזמן קצר ייתן לגוף ניצולת חמצן עם הפרש גבוה, בנוסף יש דברים אחרים שישפיעו על מדד זה כמו משקל

קרא עוד
go TOP